Macaristan'da oturum, macaristan'da şirket kurulumu, Macaristan'da ticaret,


Detaylar için beni çekinmeden arayabilir AŞAĞIDAKİ HİZMETLERE BİR GÖZ ATABİLİRSİNİZ..

Macar vatandaşlık, Macaristan'da eğitim, Macaristan'da oturum,  Macaristan'da şirket kurulumu, Macaristan'da ticaret, Macaristan'da yatırım, Macaristan'da emlak, Macaristan'da fırsatlar, 

Daha önce bir çok kişi ev alarak oturum sahibi oldu lakin münferit hareket eden ve daha sonra bana ulaşan bir çok aile maalesef oturum alamadı...

Macar ve Avrupa birliği hukukuna uygun olarak çalışmaları yürütüyor ve mağdur olmanızı engelliyorum.
Oturum izniniz çıkınca ödeme yapıyorsunuz her işimiz şeffaf ve net ilerliyor boş vaat yok.





TARIK TEKEŞ
+36 70 264 51 04 / whatsapp  mevcuttur....
ttekes@gmail.com

Hepinize sağlık sıhhat ve afiyet dolu bir gün diliyorum...

Budapeşte hakkında bilgi edinmek isterseniz   http://budapestegezi.blogspot.hu/  bloğumu ziyaret edebilirsiniz...