28 Ağustos 2014 Perşembe

Macaristanda Dolandırılmadan yüksek komisyon ücreti ödemeden Ev Sahibi Olun,Burası ikinci adresiniz ve yurdunuz olsun.: Macaristan'da Ev Satın alma Süreci

Macaristanda Ev Sahibi Olun,



Burası ikinci adresiniz ve yurdunuz olsun.: 

http://budapestegezi.blogspot.hu/  Budapeşte hakkında fikir sahibi olun...

Macaristan'da Ev Satın alma Süreci:

Degerli okurlar , Sizlerinde bu guzel ulkede benim gibi yasamanizi istedigimden Emlak komisyonu ödemeden ev sahibi olmanızı istiyorum sahibinden yada buradaki Emlakçı dan tabiki pazarlık yaparak alınacak emlak icin ben komisyon almıyorum komisyonu evi satan veriyor sizler rahat olunuz ...Çok sordugunuz sorulara açıklayıcı bilgiler ve detayları aşağıdaki yazılarımda bulacaksınız sizlere 1 yil etiket üzerinde durup satılmayan konutlar yerine taze,kelepir degerinin altinda yerleri tavsiye ediyorum.

Hepiniz Avrupa'da oturmayi istiyor ve kimlik sahibi olmak istiyorsunuz lakin hayat düşünene değil harekete geçip yapana gülüyor.

Bu anlamda fikir sahibi olmak için mutlaka Macaristanda bulunun ve buranın atmosferini yaşayın.

Selamlar sevgiler

Tarık Tekeş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder